22-1-2019

24 maart Troubleyn, Diamondsongs and seagulls

Na het succes van ons evenement tijdens de Ierse avond met Harmony Glen zijn we nu klaar voor een nieuwe uitdaging: de samenwerking met zanger, acteur, schrijver en DJ Dieter Troubleyn.

U zou Dieter kunnen herkennen uit de televisieseries Costa, Spangen, Onderweg naar morgen e.a., maar ook door zijn rollen in Les Misérables, Elisabeth of Jezus Christ Superstar, waarin hij zelfs de hoofdrol speelde.
En mocht dit alles niet genoeg zijn dan heeft u zijn stem beslist ook gehoord in films als Madagascar, Alvin & the Chipmunks, Rango en Beauty and the Beast.

Op dit moment speelt Dieter in de succesvolle hitmusical Mamma Mia in Utrecht en het is ons gelukt hem een dag uit deze drukke werkzaamheden los te kunnen rukken om met Ons Genoegen zijn succesvolle tournee door België in Nederland voort te zetten met zijn productie Troubleyn, Diamondsongs and seagulls.
Diamondsongs and seagulls is gebaseerd op de legendarische soundtrack van Jonathan Livingston Seagull, een muzikaal verhaal van Neil Diamond. Dieter Troubleyn maakte samen met muzikant/dirigent Steven Mintjens prachtig klinkende arrangementen voor harmonie- en fanfare-orkesten, die samen met de zang van Dieter een prachtig geheel vormen. Alsof dat nog niet genoeg is maakte hij er een film bij.
Omdat het wellicht wat veel is om 100 minuten naar een meeuw te kijken gaf hij een persoonlijke twist aan het verhaal en maakte er beelden bij aan de Belgische kust en liet enkele familieleden figureren in een romantisch-tragische film.

Met dit nieuwe project zal dirigent Jos Verjans met de leden van harmonie Ons Genoegen u opnieuw weten te raken.

Een kleine indruk
Vanaf 19.00u in basisschool de Berensprong in Herkenbosch

Kaarten zijn verkrijgbaar bij Hubo Minkenberg, via onze leden en via info@harmonieherkenbosch.nl