Slider2
Slider3
Welkom op de site van Harmonie “Ons Genoegen” Herkenbosch
Harmonie Ons Genoegen staat ervoor dat haar leden plezier beleven aan het musiceren op het, in alle redelijkheid, allerhoogste niveau, ter vermaak van haar leden en haar publiek. Wij willen iedereen in onze gemeenschap de gelegenheid bieden zich muzikaal te ontwikkelen en in verenigingsverband muziek te maken. Door het organiseren van en het meewerken aan muzikale en culturele activiteiten vervullen wij een belangrijke maatschappelijke functie in de Herkenboscher gemeenschap.
Alle informatie over: onze activiteiten, onze muziekopleidingen, onze contactgegevens, etc. vind u terug op deze site. Hebt u naar aanleiding van deze site vragen of suggesties dan verzoeken wij u deze naar ons te mailen of telefonisch contact op te nemen met onze voorzitter of secretaris.

Kijk hier voor de agenda.

Jeugdplan

Waarom een muziekopleiding?

Foto galerij

Bekijk de foto's in onze galerij

Heeft u vragen? Bel ons gerust.